Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 22 november 2011

Jag + måttband= sant!

Älskar lite av varje av livet idag. Och det glädjer mig!
Alltså så skulle man kunna säga att det vart en bra dag idag.. Fast det är tisdag. Trött-tisdag!

Men idag har det bara runnit av mig att det inte alls har vart jobbigt på något sätt och det är underbart mina vänner! :)
Men har även verkligen tänkt och funderat angående min viktuppgång som jag möttes av i morse. Men efter många timmar på jobbet med en enda ständig tanke så gav jag upp. Jag vet nästan varför så jag hänger mig inte upp på det. Vågen är inte allt i denna kamp. Det är så mkt som händer med min kropp så varför stirra sig blind på vågen? Det är inte rättvist mot mig själv så jag ryckte på axlarna och tog ett djupt andetag och suddade ut tanken!

Men det är tisdag som sagt och idag drog jag mig in till Eskilstuna för vägning/mätning.
Så vägningen struntade jag i för den var inte viktig idag, jag var ute efter måttbandet. Hoppades på att vi skulle vara mer överens än vad jag var med vågen. :)
Och det mina vänner det var jag!

                18/10                      22/11
Bröst -         110 cm                            107 cm  (-3cm)
Diafragma -  100 cm                             98 cm (-2 cm)
Midja -         115 cm                           111 cm (-4 cm)
Buk -            116 cm                           113 cm (-3 cm)
Lår -              65 cm                             65 cm (-0 cm)
Överarm -      34 cm                             33 cm (-1 cm)
Plus att jag hade tappat 3 kg i rent fett! Hell Yeah!

18/10 var det datumet som jag skrev in mig igen efter att ha vart på semester resor.
Och det har gått bra tycker jag.
Jag är super nöjd!! 
Och det ska jag vara. Och det är ni alla läsare som gör mig peppad för att lyckas.
Och även om vågen visar plus så deppar jag inte ihop och ger upp för det för jag vet att jag kommer att lyckas att nå mitt mål. Och visst, jag vet att jag inte kommer göra det imorn. Men till sommaren kanske? :)

2 kommentarer:

  1. Du SKA vara supernöjd!
    Sjuktbra jobbat!
    Hejja hejja!

    SvaraRadera
  2. Grymt bra jobbat!!!:)
    Sommaren 2012 here we come!:)

    SvaraRadera