Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 30 november 2011

Ger mig själv en pik

Det är verkligen en seg vecka. Även om det har gått två dagar bara. Men dagarna känns så låååånga.

Men det är ändå helt okej.
Men snart är det helg igen. Så det är positivt, och jag jobbar ju ändå bara ikväll och imorn kväll sen är det helg för min del. Och på fredag har jag tänkt mig att åka till Eskilstuna för att handla lite träningskläder.
Speciellt byxor som inte ramlar ner när man tar på sig dom. Och det är en positiv grej.
Men känner oxå att det är det ända jag kommer att köpa i klädes väg för det känns inte riktigt okej att köpa kläder som jag snart inte kommer kunna ha. Så kläder vill jag inte riktigt kasta pengar på än. Men har börjat spara ihop till en ny garderob.

Igår så var det tisdag och det är ju vägnings dag.
Senaste veckan har väl gått så där. Förra veckan så fyllde min man år så det blev festligheter i helgen som var. Men vågen pekade 0,5 kg neråt. Och det är helt okej. Jag tänker inte hänga upp mig på vågen så mycket eftersom jag tränar en del. Och har nu oxå börjat köra lite med hantlar hemma. Så vet att muskler väger mer än fett så om det är ett litet minus då och då så gör det inte mycket.
Något är alltid något.

Imorn är det brand utbildning med jobbet så får slänga mig ur sängen lite tidigare så jag kan ta mig ut på en promenad iaf. Har vart rätt dålig på mina vardagliga rutiner denna vecka. Men ska bättra mig på det. Mår så mycket bättre av det. Och vet att ju mer jag påverkar min egen förbränning ju mer positiva resultat blir det på mina tisdagar!


Så en notis till mig själv! Skärpning! 

Något som är roligt för min egen del, så denna månad så har jag över 600 besökare! Det glädjer mig! 
Ni peppar mig, sluta inte med det!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar