Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 25 oktober 2011

Vägning vecka 1

Tänk redan en vecka har gått på min nya start. Snabbare än ett öga kan blinka har det gått skulle man kunna säga.
Men det gick bra även denna gång måste jag säga faktiskt!

Så efter första veckan visade vågen på -1,8 kg och det är ett hekto mer än efter min första vecka när jag började med Cambridge kuren så jag är nöjd iaf :) hade hoppats på ett större minus men med den mängd vatten jag tryckte i mig under dagen så gör det inget. Humöret är på topp ändå.

Dom mäter även fett så där visade det -0,8 kg fett så det är oxå kanon. Det är ju ändå det man vill ha bort :)

Jag måste säga att jag är nöjd med min första vecka även denna omgång.
Och nu blir det ju vägning varannan vecka i och med mina arbetstider krockar med konsulentens öppet tider så kanske jag får större resultat att skriva om efter nästa vägning :)

En liten fråga!
Vad är ni mest nöjd/missnöjd med er kropp och varför?

2 kommentarer:

  1. Du är så himla braa!! GRYMT!

    Ptja, vad är jag mest nöjd vore lättare att svara :p
    mage, armar och lår, om man ska ta det jag faktiskt KAN göra nåt åt!
    Näsan får jag lära mig att leva med.. :P

    SvaraRadera
  2. Men det är superbra resultat ju, bra kämpat tjejen!

    Jag har bytit bloggadress efter lite läs mest strull på bloggie så istället för: sommaren2013.bloggie.se så finns jag på: annaslife2.wordpress.com

    SvaraRadera