Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 21 oktober 2011

Shit!

Tänk vad dagarna går fort. Eftersom jag ska gå och lägga mig nu så är redan dag fem gjord. Och vägning på tisdag redan. Och den vägningen ser jag fram emot. Känner verkligen att jag är super taggad och mkt mkt mer taggad på att klara detta i åtta veckor som en dans. Har verkligen bestämt mig för ren kur i åtta veckor och sen dags för upptrappning.

Var lite svårt idag att sitta bredvid min man när han glufsa i sig grillad kyckling och vitlöks krocketter. Men ett stort glas vatten så var det fixat!

Imorn blir det jobb i åtta timmar och sen ska jag nog allt ta mig en lång promenad :)

Hörs imorn ;)

1 kommentar:

  1. Hur länge har du kört ren kur och hur mycket har du gått ner?

    SvaraRadera