Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 19 oktober 2011

Tack och lov för en ny start!

Än så länge så känner jag att det är underbart med en ny start. Men snart kommer helgen och då lär man säkert bli sugen på det mesta onyttigt!
Men jag ska och vill hålla mig borta från allt. Och ska jobba i helgen.

På något sätt känns allt lättare när man är på jobbet, där kan man koncentrera sig på jobbet istället för mat och godis och det är skönt.

Idag är det dag tre på omgång två.
Och funderar på att köra ren kur (endast tre shakes om dagen) i åtta veckor! Visst det låter långt, nästan till jul. Men jag ska fixa det och eftersom jag kommer väga mig varannan vecka från och med nästa vecka så kommer nog resultaten ramla in som om jag inte gjort annat än att fixa det. Och resultaten är peppande bara det. Jag är super peppad för denna omgång, mer än när jag startade kuren i augusti. Och det är tack vare er läsare och mina nära.

Vad vill ni läsa om under min kur? Skriv och berätta så skriver jag om det :)
Nu ska jag fixa det sista och göra mig klar för jobbet!

1 kommentar:

  1. Googla pulver och dig har du pulvrat länge? Funkar det och har du gått ner mycket på hur lång tid?

    SvaraRadera