Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 18 oktober 2011

På't igen bara!!

Jajjemän! Nu har jag börjat om igen!
Sa ju att jag skulle starta den 18 oktober. Men jag startade faktiskt igår. Insåg när jag vaknade; varför vänta en dag till? Bättre att starta veckan med något bra!

Så igår satte jag igång och det gick bättre än jag väntat mig. Eftersom jag ätit mkt av det goda livet nu i många veckor så är det dags att sluta med allt jäkla socker!

Ringde min konsulent på förmiddagen för att kolla hennes öppettider nu under hösten och dom var från 15,00. Men eftersom jag börjar 14,30 så var hon så söt att hon kunde träffa mig 13,30 så jag hinner till jobbet! Hon är underbar!
Så nästa vecka kommer jag nog köpa mat för två veckor och väga mig varannan vecka så hon slipper börja tidigare varannan vecka för min skull ;)
Kanske blir roligare resultat då oxå :)
Ska prata med henne om det strax. Sitter och väntar på att kl ska bli halv nu.. Var så ivrig så jag åkte tidigare än vad jag behövde :)

1 kommentar:

  1. Lycka till tjejen!! Jag ska också igång med ren kur snaaart.. vågar inte börja nu mitt i veckan om jag skulle få ont i huvet.. ska nog börja på fredag på ren cambridge kur igen..
    //Piiku

    SvaraRadera