Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 28 oktober 2011

Längtar!

Ja! Jag längtar tills imorn!
Imorn ska jag mätta mitt beroende en aning. Vi ska till Ikea efter jobbet.
Jag som hållit mig borta från Ikea i ett halvår nu. Men nu var det faktiskt min man som ville dit.
Visst, vi ska ju dit för att kolla på en matgrupp som vi tittat och pratat om ett tag. Men Ikea kommer alltid vara Ikea för mig :)
Tänkte faktiskt åka till Västerås. Dom har även öppnat ett nytt shopping center precis intill så det måste ju undersökas. Även om jag inte tänker shoppa något.

Har bestämt mig att sätta upp lite delmål i min kamp mot min övervikt. Delmål med belöningar. Det kommer nog sporra mig ännu mer. Man ser ju alltid fram emot och kunna belöna sig med något. Så nu är det bara att komma på vad det ska vara för belöningar jag ska ge mig själv och hur stora delmålen ska vara. Jag har ca 20 kg kvar till min målvikt.
Hjälp mig! Vad tycker ni? Kom med förslag!! :)

1 kommentar:

  1. Belöningar vid delmål är superbra! Jag har haft att få köpa jeans, färga/klippa håret, manikyr, en timmes massage.. Finns massor!

    SvaraRadera