Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 28 oktober 2011

Det blev till och med fredag...

Denna vecka oxå! Tänk vad veckorna går fort när man har roligt :)

Nu är det lunch rast på jobbet, fast ingen lunch än för min del. Jag kör mina fem timmar mellan varje shake så klockan ett är det min tur att "äta".

Ikväll ser det ut att bli lugnt på schemat. Blir nog hänga i soffan med min man och glo på film. Blir jobba även denna helg.
Men ska övertala min man att gå en promenad med mig lite senare idag. Blev ingen igår så det måste bli idag!

På tal om ingenting, mina arbetsbyxor börjar bli väldigt stora. Främst i röven men oxå i midjan. Det glädjer mig mycket ska ni veta. ;)

Hur ser eran helg ut?

1 kommentar:

  1. veckorna går galet fort =/

    gött att brallorna blivit större ;)

    SvaraRadera