Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 1 september 2011

Shit!

Gud vad ni är bäst!
Ni läsare gör mig verkligen taggad i min kamp!

Sitter i solen och har druckit min shake. Blev banan till lunch.
Trodde inte solen skulle titta fram idag eftersom det var så grått och tjock dimma imorse men den kom fram och värmer till tusen.

Funderar lite på om jag ska damma av mitt Wii Fit idag kanske. Får se hur det blir efter jag städat lite hemma.

Har svårt att tro att det redan är 14 dagar kvar till Thailand, det har gått så fort. Det var nyss både 100 och 50 dagar kvar och nu är det bara två ynka veckor kvar! Jag gillar't :)
Nä bäst att gå in och jobba igen!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Härligt med solsken..och härligt det låter med en resa om bara 14 dagar!
    Snart är det bara två dagar kvar ;)

    ps. tack själv för allt pepp!! =)

    SvaraRadera
  2. Kämpa på vännen.
    Du klarar det.
    Tack för dina ord, jag behövde de verkligen idag.

    Kramar

    SvaraRadera