Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 31 augusti 2011

Stolt och mkt längre!

Ja rubriken säger verkligen mitt välmående efter vägningen igår.
Visst stod vågen på samma siffror som förra veckan. Men det gjorde inget faktiskt, hade även lite på känn att jag inte gått ner något.
Konsulten berättade även att eftersom jag börjat med upptrappningen så samlar kroppen åter på sig lite vätska och att nästa vecka skulle det vara ett minus på vågen.
Men hade iaf tappat 0,8 kg kroppsfett.
Så det har ju hänt något även om inte vågen säger det.
Men allra bäst var mätningen!
Kommer inte ihåg alla mått eftersom det är 9 mått dom tar men kan säga att jag minskat på olika ställen på kroppen allt från 1cm-11cm på fyra veckor. VISST är det något att vara STOLT över?
Jag skuttade nästan därifrån :) nästan som en liten flicka som blivit kysst för första gången.
Är hur glad som helst oxå att era uppmuntrande kommentarer och mina resultat kickade igång min motivation igen! Tack ALLA som stöttar mig!
Och jag hoppas att jag kan stötta er på något sätt!!

Var även på lång promenad efter vägningen. Blev en runda på 5,2 km och det kändes great!

Nu sängen, fastnade framför glee som vanligt :)
En ny dag imorn med nya utmaningar!
Hur går det för er, berätta!

15 dagar kvar!

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. 15 dagar?? Är det inte 25 (24 dagar)kvar på utmaningen?

    Men du, DUKTIG du är då...
    Det här kommer ju gå galant för dig...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Å så glad jag blir för din skull, fan så duktig du är o vilken sporre du är för mig som när di visar så fina resultat.
    Grattis till dig o för att jag fann din blogg helt enkelt

    SvaraRadera
  3. Kikar in och säger GRATTIS till fina resultat :)
    Du ska vara stolt över dig själv för det är du som gjort det möjligt.

    SvaraRadera