Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 7 september 2011

Med ett leende på läpparna

Sitter jag och är nöjd med mig själv!
Det har blivit en liten ego-boost dag idag känner jag :)
Sitter i matsalen och har hällt i mig en banan shake.
Åt lunch med en vän idag så blir shake för hela slanten på jobbet. Har en shake kvar som jag ska ta halv tio på min sista rast.
Blev en räk & kräft sallad till lunchen. Nog den goooodaste jag ätit. Hand skalade räkor i mångder och mängder med kräftstjärtar, jag gillar't :)
Sen fuskade jag och tog en latte efter maten :)

Hur har ni det med ert ego-boost idag då? :)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. - 1.4 sen vi startade? Inte dåligt!!!Vad var nu ditt slutmål?

    Min ego boost är inte super, hade en riktigt skitdag igår men hoppas på bättring idag! brukar vakna och titta på min mage och njuta av att den känns plattare än dagen innan hahaha det är min ego boost...

    Bra jobbat nu o fortsätt! PEPP PEPP

    SvaraRadera
  2. Guuud vad god den salladen lät. Färska räkor lixom!
    MUMS!

    sv. Glassmaskinen köpte vi på netonnet och kostade 299:- bara! ;)

    SvaraRadera