Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 24 augusti 2011

Samma visa varje dag.

Det skulle man verkligen kunna säga.
Sitter nu på matrasten på jobbet och dricker en is kall Loka citron medan dom andra gluffsar i sig sin mat.
Fruktansvärt skönt att jag inte ens blir sugen på maten..
Är ju inte hungrig så.

Är så jävla taggad!
Men imorn börjar jag med min upptrappning. Glömde helt bort det idag eftersom jag inte ätit med dom andra på jobbet på tre veckor nu..

Hur går det för er andra?
Känner ni något sug på något speciellt?

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Gött!

    Nej jag har inget sug efter nåt.. kände ett litet sug efter glass igår.. men det gick över lika snabbt!

    SvaraRadera
  2. Tjaaaa Therese!!!

    Vaad kul att du ska vara med!

    dela det gärna på din sida så vi får med oss fler! det gåt bra att anmäla sig under morgondagen också eftersom det är vår första räknade dag!!!

    Du är bäst, vi klarar detta!
    Komigen! snart är vi 5 kg lättare!!!!

    KRRAAM!

    SvaraRadera
  3. sv. Ja nu jävlar!!

    hejja hejja!

    SvaraRadera