Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 23 augusti 2011

Hur kul som helst!!

Ja, det är verkligen hur kul som helst att få peppa de kommentarer!
Tack å tusen tack för dom!!

Vägningen känns som att jag kunnat hoppa över nästan.
Men minus på vågen och ett nytt tio tal blev det :)
- 1,1 kg
Kroppsfett hade ökat i och med att jag inte fått i mig tillräckligt med vatten under helgen.
Deras mätare skickar ut en ström genom vattnet man har i kroppen.

Men nya tag tills nästa vecka och då ska även måttbandet fram, det ska bli extra spännande.
Köpte även en ny vecko förpackning, det blev banan, choklad och mintchoklad.

Nu ska jag slappa ett par minuter innan det är dags för kvällens arbete 14,30-00,00

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll alla!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till det fina minuset!

    SvaraRadera
  2. Tja! Du är så duktig så!

    Jag tänkte att jag skulle starta ett gemensamt mål med några vikt bloggar, för att hålla motivationen uppe och känna att man inte gör detta ensam!

    Från och med idag - 24 oktober så ska vi alla gå ner 5 kg var, vill du vara med?

    SvaraRadera