Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 21 augusti 2011

Dag 15-19 på Cambridge kuren.

Förlåt för den super dåliga uppdateringen här på bloggen!
Inte alls min mening, men nu har jag formaterat om min dator så nu ska inte den vara så jobbig att starta, hoppas jag!
Men dom dagarna som varit har varit bra.
Vägningen i onsdags gav mig bra resultat faktiskt, mer än jag trodde.
Vecka 2:
- 2,4 kg
- 2 kg kropps ett ( hon sa att det var även mer än 2 kg men hörde inte vad som skulle vara efter komma tecknet )
Resultatet efter två veckor på ren kur:
Viktminskning 4,1 kg
Kroppsfetts minskning ca 3 kg
Jag är en stolt tjej!!

I fredags så hade jag och min sambo bio kväll, blev två bio filmer och även thaibuffé. Jag fuskade men hade inte dåligt samvete. Kanske är dumt att inte få dåligt samvete men på dagen så var jag och min granne på långpromenad så förbränne en del kalorier under den timman som promenaden blev.

Känns verkligen som att jag kommer gå på ren kur en vecka till eller om jag ska flytta över till en upptrappning.
Upptrappningen skulle inte göra större skillnad egentligen men innehåller tre shakes plus 100 gram protein.
Har inte bestämt mig, så återkommer med det.
Snart tisdag och ny vägning, lika nervös som vanligt.

Vill passa på att hälsa mina nya läsare välkomna med, det är skit kul.
Hör av er om ni vill att jag skriver om någe mer ni vill läsa om under min kamp.
Och även idag så var jag ute på promenad med mitt hjärta och min svägerska och hennes underbara son. Blev faktiskt en promenad på nästan 6 km och det är jag stolt över, förbränner mer än vad jag stoppat i mig och det är ju bara ett plus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar