Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 10 juli 2011

Nya tag..

Som jag menar med rubriken är att man kam alltid ta nya tag..
Och eftersom inget denna helg blev som vi planerat förutom tvättstugan idag så tar vi nya tag till nästa helg.
För nästa helg ska vi gå på handledar utbildning på körskolan, tycker det är dags för min man att ta körkort så nu jävlar finns det ingen återvändo :)

Men helgen har bestått av film och åter film. Många bra och många halv bra..
Och det lär ju bli en och annan film ikväll igen innan det är dags att sova.

Jobbar även förmiddag denna vecka som börjar imorn och även veckan efter det.. Tre på raken. Och om två veckor har min man semester i tre veckor. En annan jobbar ända tills vi åker till Thailand :) det är inte mig emot. Älskar att jobba..

Nä kanske dags att återvända till kvinnans plats på jorden, till spisen! Haha! Idag fick de bli korvstroganoff.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar