Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 8 juli 2011

Blir inte alltid som man planerar.

Rubriken talar för sig själv tycker jag. Inget blev verkligen som planerat denna fredag.
Började med att jag fick en så dundrande mensvärk på förmiddagen som slutade med att jag flexade en timma tidigare och gick hem och la mig på soffan. Har man så ont att man typ spyr så är man värd att äta två glassar och massa film.
Kollade iaf klart på dom avsnitt jag hade kvar på Gossip Girl.
Men dit jag ville komma med fredagen var att det inte blev någon picknick heller.
När hjärtat kom hem från Västerås så kollade vi på film, nyss kollat på första transformers filmen.
Så nu hoppas jag verkligen att jag mår som jag ska imorn så vi kan åka till Sthlm och gå runt..

Nu när Gossip Girl inte har några mer avsnitt, någon människa som läser min blogg som har förslag på serier som är värda att se så tar jag emot tips!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. True blood, Game of thrones, the killing, The vampire diaries, the big c,

    SvaraRadera