Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 9 oktober 2010

Marknads shopping!

Så nu har man kommit hem från marknaden..
Var nere i två omgångar faktiskt.. först så gick jag ner och träffade Pappa och hans fru och Faster och hennes man.. så vi gick runt lite grann.. Köpte en jätte fin ljuslykta som man hänger upp i fönstret. Så nu hänger den uppe i köks fönstret.. Skit fint blev det..
Men när dom åkte hem så gick jag en vända själv, passade på att köpa strumpor. 14 par för hundra spänn.. och sen köpte jag en present till min karl innan jag gick hem för att lämna av det..
Det är ju våran förlovningsdag imorn.. :)
Andra svängen så gick jag ner till en kompis som stod och sålde strumpor på ett annat ställe.. så stod och pratade lite om allt mellan himmel och jord. Har inte sett henne på ett par månader så det var roligt.. :)
Tack för bullarna förresten Sara.. :)
Köpte även ett par strumpbyxor av henne, ett par lite tjockare och rutiga.. Så det kommer bli snyggt till min nya tunika jag köpte förra helgen på Lager 157.
Och så kunde jag inte låta bli på vägen hem att köpa rökt forell.. haha..

Så nu sitter jag här hemma och bara njuter..
haha höll på att glömma en sak.. Köpte en låda havrebollar oxå... Jävlans gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar