Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 9 oktober 2010

ljus-tomten!

Tänkte gå och lägga mig snart.. tänkte vara pigg o fräsch imorn på marknaden..
Vill ju inte direkt gå runt som en zombie..

Var ju och hämtade paketet från Partylite.. haha och jag kan säga att det var en del.. det vägde rätt mycket faktiskt. Men det var lite som julafton när jag plockade upp alla små kartonger och kollade så allt hade kommit med som var beställt och det var det ju självklart..
Men guuuud vad gott det luktade i hallen när jag öppnade kartongen. mängder av dofter bara sipprade ut.. :)
Och så gjorde jag i ordning alla påsar till alla som beställde och sen åkte jag iväg till Evelina och till Jeanette.. haha kände mig som värsta jultomten.. Men det var lätt värt det!

Så nu tänkte jag packa upp mitt eget som jag beställde så jag har det gjort, och sen ska ja krypa ner bredvid min karl som redan sagt god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar