Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 1 september 2010

Pust o Stön, men fy vad skönt!

Åh fy satan så skönt det var.
Blev en promenad på ca 65-70 minuter.
Ska allt gå den rundan imorn med. För här ska de kännas att man lever.. haha!
Fast då får ja nog allt sätta på mig lurar eller någe.
Men det var skönt, vi gick i lagom takt och pratade om allt möjligt.
När jag kom hem så gick jag ner i tvättstugan och hängde upp tvätten och satte på en ny maskin. Borde tvätta en till maskin, men det kommer bli så tungt när jag ska plocka upp allt till lägenheten så kan boka en tid till fredag kväll istället.. För i helgen ska jag ändå bara jobba och fixa hemma.. Var ju på IKEA igen igår. Fast åkte till Västerås och jag kom hem med min bokhylla, äntligen! Så skönt att få upp den i helgen och då försvinner fem flyttkartonger med böcker och sen har ja ju lite böcker överallt också. Men de ska bli skönt att få börja få ordning så som jag vill ha det! Och jag kan säga en sak, jag och Mimmi är bäst på att göra utflykter!

Nä ta en repa med hantlarna och lite sånt.. Sen vidare till konsum och köpa toa papper och frukt. För sen blir det nog film tittande efter duschen! :)
Frågan är ju vilken film! :)

På tal om ingenting. Bilden var verkligen skit dålig på mitt nya hår. Men det blev hur läckert som helst med slingorna. Tack baby för hjälpen igår. Och ja tyckte det syntes jätte mycket imorse innan ja åkte iväg till jobbet. Men det var bara en enda som frågade om jag hade gjort någe med håret.. :( Jag kanske är blind.. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar