Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 2 september 2010

Imorn är de nästan helg

Shit det är redan torsdag idag.
Det är fantastiskt skönt om jag får säga det själv för då är det liksom bara imorn och sen helg.. :)
Fast jag ska ju ändå jobba ihelgen, men när ja inte jobbar så ska vi fixa i "mitt rum" och det kommer bli så vackert!

Vart på Elgiganten efter jobbet idag, och kom hem med det jag skulle, en multiskrivare.
Så nu kan jag göra de saker som ja inte kunde förut. Inte längre handikappad kan man säga..
Så nu väntar bara duschen sen blir det en liten tripp till Eskilstuna för att hjälpa min far..
Sen ska jag nog allt hem och sova. Är så trött idag så jag vet inte var jag ska ta vägen!

Haha en sak är riktigt roligt idag, guuuuud vilken träningsvärk jag har i min kropp efter igår. Lär ju både vara den långa promenaden vi tog och sen gjorde jag några gym övningar.. haha!
Men det är nästan lite skönt att ha träningsvärk.. även om man känner sig som tant Agda på 90 år och vill ha en rullator som man kan ha och sätta sig och vila på emellanåt.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar