Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 18 september 2010

Helgen hittills

Kan lika gärna skriva om vad jag har gjort sen i torsdags då jag vad hos doktorn.
Kände mig så nere angående katterna så ringde Anette och började så klart stor tjuta i telefonen och frågade om hon kunde komma till mig en liten stund? Och hon slängde på sig ytterkläderna och stängde av spisen eftersom hon höll på att laga mat och kom. Det var ritkigt skönt att ha någon här. Iaf eftersom jag knappt kunde andas och ville ha sällskap för jag kände mig så nere och så ledsen..

Och igår kom hon efter hon hade pluggat en liten stund.
Så igår hade vi film maraton som vanligt när hon är här.. så det blev säkert fyra eller fem filmer igår.. :) Men det var mysigt. Vi var nere på stan en liten snabbis och sen efter ett par filmer så åkte vi till coop forum och handlade mat som vi skulle äta. Blev kött och hasselbacks potatis med sås.. :)
Jätte gott vill jag lova..
Men de roligaste igår var att vi köpte gips-set igår på coop. Från +5 år och tänkte hur jävla svårt kan de vara.. jaa vi var nog lite för kaxiga.. haha! :) för vi klarade ju ingenting.. och ja klarade inte ens idag.. haha! :)
Så antingen blir det en sväng till leksaksaffären idag eller så tar jag det nästa vecka och tar en paus från överansträngningarna för ett tag..

Idag blir de bara vila skulle ja tippa på.. orkar verkligen inget.. har hostat en del i natt och hostar fortfarande.. så lite tv och film idag med lite päronsoda och vindruvor tror ja.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar