Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 22 juni 2010

Usch för tisdagar.. tur att det blev bra!

Fan vad jag hatar tisdagar.
Dom går ju så jävla segt jämt.. förstår inte varför. Skit trist..
Men men.. snart får man gå o lägga sej oxå.. haha!
Men tisdagen blev en bra tisdag iaf. Alla dejter är bra!!
Efter jobbet så sammanstrålade jag med min fina Evelina.
Så vi satt på min balle och snacka skit och tog det piano innan vi for iväg på äventyr på ÖoB..
Blev lite handlat iaf.. Men bara viktiga saker kom vi överens om när vi gick till bilen..
Och sen hämtade vi ett paket som Evelina hade beställt. Sen åkte vi till mcd faktiskt. haha!
Och nu är torsdagen bokad med henne oxå. Mycket mysigt.. :)

Nu ska ja byta om och springa över till svärmor. Vi ska ut och gå! :) Sånt gillas!
Och så ser det ut att bli en glass nere vid hamnen oxå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar