Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 22 juni 2010

Prommenad!

Jaa blev en härlig promenad.
Kom hem för en timma sen. Mycket trevligt.
Blev mycket snack med svärmor och sen så mötte upp svägerskan med barn och så tog vi en glass nere vid hamnen och gick runt.
Inte fel det inte..

Pratade lite med Mimmi direkt när jag kom hem. Lite och lite vet jag inte, men blev nästan en timma. Men vi pratade om viktiga saker som vanligt. Och var överens om en hel del. Eller hur? Och sen kom vi oxå överens om att nu jävlar så ska vi fixa det här en gång för alla.
Vi är riktiga kämpar!
Det har jag kommit underfund med idag..

Nu ska jag bara hoppa in i duschen sen är det sängen för min del.
För imorn är det jobb och slit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar