Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 23 april 2010

trevlig fredags kväll!

Sitter i soffan med några ljus tända. Rätt mysigt.
Är doft ljus, känner att jag måste få bort tacos doften ur lägenheten.. haha!
Klas åkte till en kompis och jag orkade inte följa med. Orkar inte göra mig i ordning, vill bara sitta o ta de lugnt.. Hör utifrån att de är någon som har fest, dom lär ju inte kunna prata med varann där inne eftersom dom spelar så jävla hög musik. Men de rör mig inte i ryggen..

Jävla väder då? Spö regn och lite snö mitt bland det oxå..
Vart tog våren vägen? Vårkänslor in my ass!

Ska nog ta mig en Cola och slå på tvn.. Om de är något bra vill säga!
Min nya favorit låt är lätt Train-Hey, soul sister lite sommar över den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar