Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 6 april 2010

Nu jävlar!

Åhhhhhh gud vad skönt det var att gå på en promenad..
Vi gick faktiskt i en ganska raskt takt.. jätte härligt var det..
Och kollade upp så det var exakt tre kilometer som vi gick.. :)
Vi gick där i solen runt hela stan och nere runt vattnet.. jätte härligt.. Nu är de förihelvetet vår. Det gillas så starkt som möjligt..

Sen var de bara att gå hem och börja med maten..
Blev kassler i ugn med feta ost och mozarella ost över och krocketer (stavas de så möjligen?).
Sen efter maten så delade jag på en avocado och klämde lite lime över den! :) Det gillas verkligen..
Pratade lite med Mimmi i telefonen medans jag höll på med maten. Alltid lika roligt..

Sitter och pratar lite med Josse på msn, ska hem till henne o fika imorn.. :) Ska bli roligt!


tal om ingenting så är jag så jävla pepp. Det är mkt som går bra på faktiskt, alltså helt ärligt.
Och jag känner att varje dag ger mej en nytändning i livet..
haha vad det är egentligen behöver jag inte gå in på. Dom som vet vad det är (Mimmi) är de få som behöver veta tycker jag! :)


<--- Du o jag Baby!

1 kommentar:

  1. Det e guld att du känner så :)
    Det ska man göra, livet e fantastiskt. Vi e så duktiga du & jag, även om just idag var jobbig, i morgon äre bättre, de är så man får tänka :)
    Jag älskar diiig, söta vi är på bilden ;)
    Puss

    SvaraRadera