Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 11 april 2010

Åhh :)

Åhh det är söndag idag och solen skiner som aldrig förr..
Ska nog gå in och kolla till mina planteringar ifalld om behöver lite vatten eller någe..

Men usch så jag har mått i veckan, kom hem i onsdags o var lite seg. Men i torsdags när jag kom hem så usch, gick o la mig när ja kom hem en stund, blev väckt somnade om, blev väckt för att äta somnade om och sen sov jag tills klockan ringde på morgonen. Upp o jobba och det blev nästa samma sak i fredags.. Jävla feber och komma och ställa till det.
Hade lite feber igår eller så var jag bara hängig igår. Vet inte..
Igår så var två kompisar över och drack lite whiskey och snackade skit. Var faktiskt riktigt tevligt..

Nää om man ska ta sig något att käka kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar