Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 15 februari 2010

tröttmössan på

Sitter hos Mimmi nu, jag bara flänger och far överallt.
Det är ju söndag så Mimmi var ju bokad sen länge. Som vanligt med andra ord.

Ska snart åka hem till mitt lilla kryp in. Slänga mig på soffan en liten stund och kolla lite på tv innan det är dax att sova.. Jobbar eftermiddag denna vecka, skönt som fan faktiskt!
Men jobb som jobb alltid skönt att jobba när man väl är där. Även om det är jobbigt när man väl är på väg upp ur sängen när man jobbar förmiddag så lönar det sej när man är på jobbet sen! :)

Undra hur katterna har det. Iaf min lilla bad katta hemma.. haha..
Kommer inte kunna radera bilden av henne i badkaret och helt dyngsur.. haha..
Synd att inte hjärtat mitt kom o fotade det.. fast hon var ju fulare efteråt när jag hade torkat henne lite.. haha! :)

Nää nu är det stund för att packa ihop o åka hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar