Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 14 februari 2010

deep talk!

Sitter hemma hos Josse nu.
Hon har lagt sig för att vila lite nu. Och då sitter jag här o funderar lite över livet och kärleken och sånt där jätte djupa saker å ting.

Vissa saker får mig att börja tänka lite..
Eftersom vissa är inte vad dom borde vara. Vissa borde kanske inte ens vara födda..
Visst, jag låter lite hård nu. Men det känns som jag har rätt till det lite nu.
Det händer saker å ting runt omkring mig just nu som jag inte får grepp om.
Det är folk som ska ha barn, det är folk som blir dumpade på dom sämsta sätten som existerar.
Det är folk som bara existerar på sitt fulla allvar som dom inte borde..

Vart tar världen vägen? låt mig få flytta till Mars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar