Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 19 februari 2010

planering inför Zoo helgne

jaaa nu ska ja snart börja packa väskan till helgens roligheter.
Är lite nervös på samma sätt som inte alls faktiskt. Inte fel med det liksom.

Jag älskar verkligen djur så det ska bli mysigt och ha ett helt zoo runt sig under helgen.
Tänkte ta med mig kameran och lägga upp så får ni se hur mkt djur det är.. :)

Nu väntar jag på att Mimmi ska messa mej om vad det finns för mat där, så ska ja ner o handla lite.. De blir ju iaf tacos imorn! :) så jävla gott..
Har vart sugen på det hela veckan. Så det kan ju inte bli bättre faktiskt att få äta det imorn!

Nää nu är frågan vad fan jag ska packa med mig.. Jag och mimmi kom överens om igår att två par mjukisar blir det iaf. Eftersom vi ska ut till hönsen och sånt.. annars så tar ja väl med mig massa mupp kläder som är så sköna! :)

Nää dags att göra kaffe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar