Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 19 februari 2010

Inslängd i sovrummet

Ligger i sängen.
Det är den ända plats som är ledig typ i lägenheten..
Klas har två kompisar här och dom har invarderat hela vardagsrummet.
Dom har lan. Så dom ska lana hela helgen..
För min del gör det inget, jag ska ju inte vara hemma på hela helgen.. Jag ska farma med Mimmi..
haha de ska bli så jävla roligt..
Jag vill nästan sova på en gång för att det ska bli fredag snabbt.. :)

Det ska bli så jävla skönt att vara hemifrån ihelgen.
Inte för att det är någon fnurra på tråden hemma.
Men det är skönt att komma iväg lite ensam oxå. Få lite egen tid..
Kanske ska ta med mig en bok eller någe. Man vet ju inte hur det blir liksom..
har fan lust att stänga av mobilen oxå.. Så man inte är kontaktbar.. för vem fan ska ha kontakt med mig ihelgen? ska ju ha datan med mig så är det någe så finns ja på nätet..

Lyssnar på lite gammal musik.. lite sånt som jag lyssnade på 2005.. haha! :)
Minnen är bra att ha ibland!

Nää sova nu så jag får åka ut dit.. men först en kaka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar