Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 18 februari 2010

OS

Sitter och väntar på att Hockeyn ska börja..
Och nu är det bara tio minuter kvar..
Och jag tror nog att ja kommer sova länge imorn och vara skit trött på jobbet..
Men det kan det vara värt under OS. Egentligen så skiter jag i OS med nu har vi börjat lyssna på de på radion på jobbet.. Och nu kan ja inte hålla mig borta från det..

Men vilken jävla vurpa Anja Persson gjorde idag.. Lite synd, hon hade ju silver redan i handen när hon föll. Men men.

Åh de ska bli kul att farma ordentligt med dej ihelgen Mimmi..
Det ser jag verkligen fram emot..
vad sägs om tacos på lördag?

Och gud vad bra de gick på jobbet idag.. Jag är så glad över det. haha!:) Så nöjd med min själv så det finns inte! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar