Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 17 februari 2010

Låg och humor!

Sitter och kollar på 2 1/2 men.. Måste vara de roligaste på bra länge eller så är det jag som har så dålig humor.. :)

Känner mig lite nere, känns som jag behöver vara med Någon av mina vänner ihelgen..
Typ bara sitta och glo och inte alls behöva prata om något utan bara vara liksom.
Och jag vet en, så jag hoppas att hon vill stå ut med mig. Mimmi, du vill väl stå ut med mig ihelgen va? Jag måste ha ditt sällskap!!

Usch känner mig låg. Och inget jag orkar skriva om heller.. Fast vet inte ens varför jag är låg så då har ja ju inte så mkt att skriva om så de gör inget..

Nää lägga mej o njuta av tvn så länge!

1 kommentar:

  1. självklart vill ja de.. :) du får vara med mig ute i kjula heeela helgen om du vill! <3

    SvaraRadera