Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 9 januari 2010

Lördags bus

Har nyss kommit hem från jobbet nu! Blev en lagom lång dag. Fast det gick jätte fort idag. Och det var så skönt att någon dag denna vecka gick fort faktiskt.
Men så klart så hörde jag inte ens klockan, så det var tur att Linn ringde mig och frågade vart jag var. Men jag förstår fan inte varför ja inte ens vaknade när klockan ringde, för det sista jag gjorde innan ja somnade var att kolla på mobilen en extra gång så jag satte på larmet. Men nää inte skulle lilla jag vakna inte!

Och du Evelina, vi skyller på Klas att det var hans fel att Robert spydde under eran säng! Eller hur?

Ska snart göra mig iordning för att åka hem till Sara lite fest. Jag nykter som vanligt. Men ska man jobba så ska man jobba.. :) Men ändå roligt att åka dit. Så det blir inte många timmars sömn denna helg.. haha



Tur att jag har dej Evelina min fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar