Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 9 januari 2010

Evigt underbar middags fredag

Nu sitter Evelina i min soffa och degar.
Robert och Klas gick ut på krogen.. Dom lilla liven..

Men guuuuud vad mätta vi är.
Gott med kantarell sås och potatisgratäng och fläskfilé det kan ja lova er därute..
Och det har vart jätte jätte mysigt faktiskt.
Det var länge sen vi hittade på någe och det här var verkligen pricken över i:et.




Eller hur Evelina (vet att du inte kommer att gilla bilden) eller så kanske du gör det! :)
var ändå typ den mest normala på er två tillsammans! :)

Tack iaf för den här underbara kvällen!

Snart dax för mig och sängen tror jag allt, måste ju sova. Jobbar dag för min del imorn!

1 kommentar:

  1. Det borde vi göra om tycker jag! Men Robert blev dretfull, det får han inte bli nästa gång. Han spydde under våran säng :( :(

    SvaraRadera