Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 15 december 2009

Snökaos

Fy fan vad snö det kom idag! :)
Fast visst, jag kanske inte är överlycklig för att de kom snö. Är väl inte direkt ett jätte fan av det heller! Men visst, det är härligt att kanske få en sån där vit jul som man hade när man var liten. Det var hur underbart som helst. Man kunde gå ut på morgonen och göra en snölykta som man tände på kvällen!
Men man märkte snabbt att fan man inte kunde köra som folk.. Det var ju fan inte plogat någonstans, okej att det inte var plogat imorse när ja började jobba kl sex. Men när man slutar jobbet så kunde de ju vart plogat tycker man. Men nää.. och sen höll ja på drutta på röven när ja skulle gå till porten! :) Jävla skit väder!

Sitter och dricker thé och kollar på Bridget Jones Dagbok på 5an.
En klassiker till film måste ja säga..

Fan känns som jag hade hur mkt saker som helst att skriva om. Men nu står de fan stilla!

Imorn kommer bil en rolig dag känner jag på mig.
Eller snarare att jag vet det.
Jag ska ju till Mimmi efter jobbet och det kommer bli kanon! :)
Vill bara slänga mig om hennes hals och pussa på hennes kind så hon verkligen vet hur mkt hon betyder för mig som vän! :)

Nu ska jag nog fixa en till kopp Thé och sen kolla klart på filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar