Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 16 december 2009

Onsdag

Sitter hemma hos Mimmi nu! :) Och jag gillart starkt vill ja lova!
Vi sitter i varsin ände av soffan och glor på film. Andra filmen vi kollar på nu!
Riktigt mysigt vill ja lova.
Vi gillar att mysa och kolla på film.
Nu kollar vi på public enemy.. Och han är ju så het i den här filmen!

Jobbet gick väl sådär idag. Men kanske bättre imorn, de hoppas jag iaf.
Inge fel med det liksom! Alla kan ha dåliga dagar. Idag var det en av mina!

Längtar som tusan till helgen. DÅ ska jag och fästmannen min bara låsa in oss i lägenheten och mysa. Vi har massa filmen att kolla på och sånt.. Och så ska vi bygga vårt pepparkakshus! Det lär bli så vackert så! haha..

Nu ska ja kolla på hetingen, sen hem och sova lite granna! Ny dag och nya utmaningar!

Mimmi, spelar ingen roll. Bättre att tänka på karln som om han vore död!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar