Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 13 december 2009

Sent, men aldrig för sent.

Åh snart så är filmen slut och då ska de vara dags för sängen alltså!
Kollar på filmen "skicka vidare" den är så bra!
Och slutet är ju lika bra som vanligt.. Man sitter här o grinar som ett litet barn.

Och dessutom så känner jag att ja behöver gråta av mig. Och det är så jävla skönt!
Kan inte ens inse det själv, fan va skönt det är att gråta!
Jag vet inte ens varför jag gråter. Har vart nere hela jävla dagen och kvällen.
Mitt liv verkar vara ur balans. Men har tagit några viktiga beslut faktiskt.
Och det är jag glad för. Så nu ska dom bara hållas. Även om det inte är några löften så ska de hållas! Så är det bara!

Har även gjort min lilla goda gärning idag med. Eller hur Mimmi?
Gjorde en till mig själv oxå. :)

Nää nu ska ja nog gå o släcka ner o sova kanske! ?
Ny dag imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar