Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 13 december 2009

3 advent.

Jaa idag är det den tredje advent och jag har så fantastiskt tråkigt måste faktiskt medge. Kunde kanske haft roligare. Men är det roligt väder ute eller? Nää det är det inte alls. Och det suger verkligen.
Jag vill göra något med klockan tickar iväg som vanligt, och det ett problem känner jag.
Är hungrig och sugen på något samtidigt men kan inte ens komma på vad. Så lutar mot att jag går till macken, orkar inte åka ner på stan till Ica.
Så är katten hungrig oxå så det får bli mat från macken till henne. Vad ja ska äta det får vi se om ja orkar slänga ihop någe hemmifrån. Inte för att jag tror det.

Okej ja åker till Ica faktiskt. Snart film så måste ju ha nått att snaska på känner jag..

Julbord i fredags på Harrys i Eskilstuna. Och fuck vad kul det var! :)
Inte lika roligt att jobba igår, så gick hem efter sju timmar för ja trodde jag skulle spy i alla dom sju timmarna jag var där.
Men sju timmar av tolv när man är bakis, det gillar jag!

Nää klä på mig strumpor och en tröja så drar jag vidare!
Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar