Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 20 september 2013

Idag är det äntligen dags

Idag är det fredag. Men inte vilken fredag som helst utan det är idag jag ska åka till Värmland och till lillasyster min.
Imorn ska vi nämligen till Ullared och shoppa massa till bebisen som hon väntar :)
Vi har aldrig vart där så det blir ett äventyr allt.

Denna vecka har vart lugn. Hade studiedag i tisdags så då gaddade jag mig och igår torsdag så hade jag prov i matte och samhällskunskap. Matte provet gick jätte bra, 19 rätt av 21 möjliga. Så nu väntar jag ivrigt på samhällskunskaps provet :)

Ska bara borsta tänderna och sen sticka till skolan för att ha en lektion och sen åker jag mot Värmland :)

Trevlig helg på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar