Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 16 augusti 2013

Det var inte igår!

Nja.. inte direkt igår jag bloggade må jag säga. Men jag har vart på väg flera ggr, men fastnat vid att jag inte kommer på vad jag ska skriva om.

Det ända som är nytt i mitt liv just nu är att det går sakta men neråt i min viktkamp och att jag har precis gjort klart min första vecka på komvux.
Lite vuxen känner jag mig som tagit tag i mitt liv efter 7 månader som arbetslös.

Så nu kanske jag ska ta tag i annat oxå som den här bloggen så ni vet vad som händer i mitt liv och runt omkring.

På tal om ingenting så ska jag vara helt solo här hemma ikväll så igår handlade jag goda ostar som blir mitt fredagsmys.
Nu letar jag bara efter bra filmer jag kan se på. Tips någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar