Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 27 mars 2013

Solig onsdag!

Nu måste väl ändå våren vara på väg? Det är jätte varmt i solen där jag sitter på balkongen och dricker kaffe så jag tycker allt att det är vår nu även om snön ligger kvar på garagetaket. Fåglarna kvittrar glatt och man har redan börjat med pollenvarningar.

Idag ska jag, min mor och min lillebror åka till lilla syster i Värmland ett par dagar. Vi kommer hem på fredag. Det kommer bli massa mys och en shopping tur imorn. Så det blir nice! :)

Igår var jag och fortsatte på min tatuering på låret. Skuggade upp ugglan och nästa gång blir det förläggning. Det ser jag fram emot. Den är och kommer bli så fin!

Btw så skev jag i söndags att jag sådde lite fröer. Och redan så har mina purpurvindor kommit upp en bra bit så när jag kommer hem på fredag blir det omplantering på schemat :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar