Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 27 februari 2013

Vår på väg?

Idag lyser solen och den värmer som bara den. Jag passade även på att äta frukost här på balkongen, super mysigt! :)

Känns som en bra vecka det här!

Igår var det starten på bokrean och självklart var jag nere och trängdes med alla äldre människor strax efter 10 på förmiddagen. Och jag kom hem med 9 böcker! 8 till mig och en till min man.
Och idag lär det bli en sväng till tror jag :)
Åt lunch med Evelina och hängde sen med min mor som var här i stan och gaddade sig igen. Så måste säga att igår var det en mkt bra dag :)

Idag vill jag nog inte gå ifrån solen men tänkte plocka lite i köket och kolla upp både jobb och utbildningar.

Var ni på bokrean igår? Vad kom ni hem med isf?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar