Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 9 januari 2013

Onsdag!

Snart ännu en dag har gått förbi.
Och fortfarande i hem träning.
Igår hängde jag med min mor som var i byn och gadda sig och sen hade jag jordens huvudvärk. Men tack och lov att den försvann med nattens sömn.
Idag hinner jag inte träna dock. Ska iväg alldeles strax och fixa mina naglar i Mariefred :) det behövs verkligen. Så vi får se vilken färg det blir denna gång :)

Men imorn är jag helt "ledig" iaf efter jobbet. Så ska kolla med Helena om hon har lust att ta en repa på bandet med mig. Då hinner man iaf snacka lite strunt.

Har förberett lite grann till middagen, nu är det bara proteinet som ska inhandlas efter naglarna.

Lägger upp en bild på mina nu nuvarande naglar (som dock är mkt längre än på bilden) och när jag är klar med dom nya slänger jag upp en bild på dom :)

Hej så länge :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar