Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 17 januari 2013

Ingen träning

Nä det blev aldrig någon träning idag. Taggad till tusen imorse men sen dog suget.

Fikade med Anna efter jobbet. Vi har nog inte setts sen vi kom hem från Thailand i slutet av november. Inte mer än att jag stött på henne inne på Konsum dör hon jobbar.
Men det var super mysigt att dricka kaffe och bara prata om allt möjligt! Och vi kom övenens om att vi båda längtar till Thailand haha :)

Hade tänkt att träna efter att vi fikat, men insåg att kl var lika mkt som när jag tränade igår och orkar inte trängas idag med så fick bli vila.
Men imorn slutar jag skapligt så då blir det bara hem och byta om och iväg så kanske jag har turen att få ett löpband för en PW.

Nu har jag kokat ägg för min frukost imorn och gjort klart matlådan för imorn. Så nu blir det sängen och sömn! Det är ju trots allt fredag imorn och sista dagen jag måste upp gris tidigt denna vecka, plus att jag jobbar eftermiddag nästa vecka och det är lika med sovmorgon varje dag :)

God natt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar