Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 20 januari 2013

2timmar gym

Solen skiner även idag. Vi kanske går mot ljusare tider trots allt. Har öppnat balkong dörren för att få in lite frisk luft och hör även fåglar kvittra. Det är härligt!
Glömde helt bort att skriva igår när jag kom hem från träningen.
Var så slut och matt :-)

Men det jag körde var:
30 min på crosstrainern
60 min PW på bandet i 5,5-6,0 km/h och ökad lutning
30 min på crosstrainern
Tur att jag kom på att jag kunde kolla på netflix via mobilen så jag hade något att göra under tiden. Så kollade 2 avsnitt av mad men :-)
Det är ju så lätt att bli uttråkad annars, även om man lyssnar på musik eller kollar på någon av tv apparaterna som finns. Men nu blev jag inte det.

Skulle träna med Helena idag men hon hade ont i huvudet och kanske skulle gå senare. Så jag är ombytt ifall hon hör av sig snart igen :-)

Har idag tagit bilder på mig själv. Även om snart vecka två är slut så tror jag att det i te är så mycket som har hänt, men nu har jag iaf tagit bild. Har dock inte tagit några mått, men det kanske räcker med bilder. Vad tror ni?

Lägger upp bild från gårdagens träning.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar