Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 22 december 2012

Vaken med tuppen och alla plogbilar

Kan vara en nackdel med att jobba natt ibland. Själva omställningen till vardag är inte alltid så lätt :)
Igår gick jag upp halv två på eftermiddagen eftersom jag skulle fixa mina naglar (slänger upp en bild) och ändå gick jag och la mig strax efter midnatt typ och ändå så vaknade jag 06,32. Och direkt som jag slog upp ögonen så började alla plogbilar hämta snö för att köra iväg så inte gick det att somna om :)
Galet!

Idag var det iaf jul-shopping på schemat! Och även en sväng in på IKEA. Behöver två fönster lampor till vardagsrummet (plus att det blir massa mer än planerat). Så det kanske var lika bra att jag vaknade as tidigt så att vi hann dit strax efter dom öppnat, alla andra ska dit och stress köpa sina julklappar.


Vad har ni önskat er i julklapp?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar