Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 10 september 2012

Tröttmössa!

Idag var det verkligen skönt att få sova ut! Var bra att min karl ringde och väckte mig för jag hade minsann stängt av mitt larm :)
Men imorn blir det ordning på torpet :)

Idag är första dagen på mina sockerfria veckor. Vore inte så dumt att testa faktiskt :) så nu är det min tur att vinna över sockret igen!
Så idag när det gick åt socker tankar så vann jag så dag ett: jag vs. socker 1-0

Men skulle ju faktiskt oxå berätta vad som kommer att ske under september. Jag och en vän har anmält oss till ett lopp som går den 22 september. Visserligen ska vi gå loppet men ändå. Jag har aldrig gjort nå sånt så det ska bli kul. Det är på 8km :)
Så jag håller på att gå in mina nya skor och donar så jag inte ska få skoskav (som jag har nu)

Idag är det 8 veckor kvar tills vi sitter på flyget till värmen! Längtar så jag blir tokig!! :)

Nä nu ska jag kila till jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar