Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 6 september 2012

Höst?

Har tagit helg för min del.
Fast ska jobba hela helgen så om det är så mkt helg vet jag inte.
Men eftersom vanliga schemat säger helg så passar jag på att åka till Eskilstuna och hälsar på Josse och prinsessan!

Men snacka om att det är höst ute! Det blåser ju as kallt! Nu måste det bestämt vara höst? Det är ju iaf september!
Men hösten betyder film och tända ljus eller hur?

Har annars inte haft något tränings sug tyvärr. Vet inte vad det är för fel på mig. Så ska försöka boosta upp mig med att förmodligen köpa nya tränings kläder idag. :) så vi får se vad jag kommer hem med!

Ska passa på att sova sen när jag kommer hem eftersom jag inte gått och lagt mig än och sen kanske gå och jobba några timmar. Min man åker på kryssning så är ju hemma själv iaf.

Nä nu hoppas jag att tåget är framme snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar