Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 7 september 2012

Härlig fredag!

Kan inte säga annat! Det är en tok härlig fredag! Solen skiner och det är varmt, snarare så är det varmt om man står/sitter i lä för det blåser rätt kallt.
Men om inte annat en perfekt höst dag? ;)

Var ute och gick med Anna för en liten stund sen. Vi pratade om vår kommande Thailand resa bland annat. Vi gick i ett bra tempo och det blev många långa backar som fick rumpan att jobba lite extra :)

Det blev inte lätt att ställa om sig till "normal" tid på dygnet men ändå tror jag att jag lyckades lite grann. Somnade halv fyra igår och vakna strax innan sju sen somnade jag om vid ett i natt och vaknade fyra imorse. Så det lär inte bli så svårt att gå upp och jobba imorn bitti iaf :)

Nu ska jag slänga i mig lite lätt att ära för sen väntas det promenad nr två, fast med min svägerska :)

Hoppas ni har en härlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar