Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 24 juni 2012

Två timmar och fem minuter!

Det är den tid som blev på gymmet idag! Kanske inte direkt blev det bästa styrke passet hittills. Fick inte alls nån kontakt med mina axlar idag. Men i övrigt så klagar jag inte alls!
Helena körde på samma program som jag körde och det gick kanon för henne tycker jag! Heja Helena!
Avslutade 20 min på crosstrainern och sen 20 min på bandet!
Imorn blir det bara kondition iaf eftersom jag ska köra styrka tisdag och torsdag så får jag klämma in kondition onsdag och fredag med! Sen till helgen får vi se hur jag lägger upp det.

Nu blir det duschen och sen åka och handla lite grann.

Lägger upp en bild på min svettiga rygg efter träningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar